Dyrekcja hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę przy przestrzeganiu niniejszego Regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba Hotelowa trwa od godziny 14:00 do 12:00.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 11:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa.
- Bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o każdym Gościu.
- Profesjonalną i uprzejmą obsługę.
- Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie.
- W miarę posiadanych możliwości zapewnienie innego pokoju lub inny sposób załagodzenia niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie mogły być usunięte.
- Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi :
- Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą.
- Budzenie o wyznaczonej godzinie.
- Przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w hotelu.
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystające z jego usług osoby w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałych z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do 22:00
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do 7:00.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu, albo innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 14 dni.
- W hotelu obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych. W przypadku złamania zakazu hotel obciąży Gościa za kolejną dobę korzystania z pokoju.
Hotel Stawisko Klaudyn
ul. Plut. Ciećwierza 14
tel/fax.: 0 22 722 00 83
Kierownik Hotelu:
Katarzyna Duda
tel: 604-081-326
e-mail: marketing@stawisko.com.pl